Više od decenije kasnije, taj isti tvit je preplavljen odgovorima fanova koji su uveravali zvezdu HBO hit serije „Insecure“ da je to uradila zaista!
Rejin tvit i drugi slični njemu ukazuju na širi fenomen izgovaranja svojih snova u stvarnost, poznat i kao manifestacija.
Manifestovati svoje snove zvuči li nemoguće?!
Manifestacija dolazi iz drevnog principa zvanog „Zakon privlačnosti“, koji kaže da fokusiranjem na svoje ciljeve i pozitivnim razmišljanjem, u suštini možete poželeti da postoji život kakav želite. Na društvenim mrežama praksa aspirativnog razmišljanja nikada nije bila popularnija.
Prema Tvitteru, postovi o manifestaciji na platformi su na vrhuncu svih vremena. Na Instagramu, table sa vizijama ispunjene aspirativnim fotografijama sleću na naše stranice za istraživanje, dok heštegovi #2022manifestations i #manifestations u ovom trenutku imaju preko 1,6 miliona pregleda i 80,9 miliona pregleda na TikTok-u.
Da bi obeležio novo doba digitalne manifestacije, Tviter je pokrenuo kampanju slavnih ličnosti koja ističe uspehe različitih zvezda koje su tvitovale o svojim snovima godinama pre nego što su se ostvarili. Stari tvitovi poznatih ličnosti uključujući Simu Liu-a, Demi Lovato, Megan Thee Stallion i Niall Horan-a prikazani su na bilbordima širom Severne Amerike.
Dženifer Bairos Hofer, šef marketinga Tvitter-a u Kanadi, kaže da misli da je porast manifestacija na društvenim mrežama deo rastućeg pokreta da ljudi žive namerno. „Postoje elementi i ovoga off line, ali na Tviteru možemo videti jasne trendove koji sugerišu da su ljudi više fokusirani i sve transparentniji u pogledu svojih ciljeva i onoga što žele da postignu“, kaže ona.
Manifestacija ima svoje priče o uspehu – otuda i gore pomenuta kampanja prepuna slavnih – ali je praksa eksplodirala kao deo šireg ludila za velnesom društvenih medija poslednjih godina.
Godine 2020, na početku pandemije koja je veliki deo sveta poslala u izolaciju, pojavio se popularni meme: „Umukni, manifestujem se“. Ova praksa je pomogla nekima da osete kontrolu u vreme kada je budućnost bila neizvesna. Dve godine nakon pandemije, ta neizvesnost je možda malo oslabila, ali manifestacija je i dalje popularna (i dostupna) kao i uvek, jer ljudi koriste društvene medije da dele znanje i razgovaraju o različitim tehnikama.
Na primer, otvaranje o svojim ambicijama može potaknuti ohrabrenje i inspiraciju, ali s druge strane, možete se suočiti sa sumnjom i neželjenim spoljnim uticajem. TikTok kreator @padmini nedavno je podelio svoju praksu „tihog kretanja“.
„Kada tako progovorim [svoj san] o postojanju, osećam se kao da tražim dozvolu i potvrdu na veoma podsvesan način. I svaki put kada to uradim, to mi jede samopouzdanje koje sam imao u jednom trenutku i poverenje koje sam imao u stomaku da je to nešto što želim da radim i da sledim.“
I dok je inspirativno videti dokle su ove poznate ličnosti stigle, takođe je korisno biti svestan spoljnih uticaja koji mogu zamagliti naše težnje kada ih delimo sa svetom. Bilo da svoje ciljeve objavljujemo na društvenim medijima ili ih pišemo u privatnom časopisu, pozitivno razmišljanje i samopouzdanje su moćni alati za uspeh.
Najbolji savet za manifestaciju? Verujte da je sve što želite već vaše.